Warner Bros. Discovery od prošle sedmice službeno razmatra ponude tri velika igrača u svijetu zabave, a dok rukovodstvo prečešljava papire i brojke, komentari o prodaji stižu i to ne samo od financijskih stručnjaka.
Naime, o prodaji Warner Brosa se oglasio James Cameron, režiser iza niza nevjerovatno uspješnih filmova. Gostujući na podcastu The Town sa voditeljom Mattom Bellonijem, Cameron je izjavio da od tri ponude (one Paramounta, Comcasta/Universala i Netflixa) ona od strane Paramounta slovi kao najbolja.
S druge strane, mogućnost kupovine Warner Brosa od strane Netflixa, veliki režiser je poistovjetio sa katastrofom za Hollywood, sa sljedećim pojašnjenjem:
Ted Sarandos je javno izjavio da više nije neophodno da filmovi igraju u kino-dvoranama. "Teatralni izlazak je mrtav", citiram.
Sarandos, šef Netflixa, u aprilu ove godine je na finasijskom sumitu dao izjavu, koja premda nije citat koji navodi Cameron, odjekuje sentiment koji zabiranjva Camerona i njegove premce u Hollywoodu. Govoreći o odlasku u kina, Sarandos je rekao u aprilu rekao:
Mislim da je to izlašlo iz mode. Za većinu ljudi, ne za sve.
Prema onome što je dostupno u izvješavanju medija zabavne industrije, Netflix se ne zanima za Warner Bros. u cijelini, već za pojedine komponente sveukupne kompanije. Još prije ulaska u priču, rukovodstvo Netflixa je reklo da streaming div ne planira ući u posao tradicionalne distribucije, što bez sumnje još više zabrinjava kreativce tradicionalnog kova u Hollywoodu, koji bi u ovom slučaju ostali bez još jednog studija koji plasira filmove u kino-dvorane.
Ovaj scenario bi se lako mogao obistiniti i u slučaju da Paramount-Skydance ili Comcast kupe Warner Bros. Nakon što je Disney kupio 20th Century Fox (distributera sa kojim je Cameron surađivao na šest od svojih deset filmova, usput), godišnji filmski opticaj u Sjedinjenim Američkim Državama je opao. Združeni Disney-Fox nije mogao plasirati isti broj filmova u kino-dvorane na godišnoj razini u poređenju sa ponudom dva odvojena studija.
Cameronov stav odražava bojazni mnogih u Hollywoodu, koji se plaše da će tehnološki divovi, ili bilo koji drugi poslovni entiteti izvan Hollywooda, razrezati stare studije i prekinuti vijek (i par decenija) nezavisne tradicije u tvornici snova.
Status pregovora o prodaji Warner Brosa trenutno ostaje bez bitnih pomaka otkako je istekao rok za predstavljanje ponuda. Paramount-Skydance, Comcast i Netflix su napisali svoje brojke na metaforični ubrus i gurnuli ga preko stola Davidu Zaslavu i njegovoj ekipi, a odgovor čekamo.