Rukovodstvo Quibija razmatra prodaju streaming servisa

Rukovodstvo Quibija razmatra prodaju streaming servisa

Streaming servis posvećen kratkom sadržaju se ponovo pojavio u žiži javnosti prije nekoliko dana, nakon što je nekoliko serija sa Quibijeve ponude bilo nominirano za nagrade Emmyja. Quibi je na ceremoniji dodjela dobio dvije nagrade, ali to, po svemu sudeći, neće preokrenuti sudbinu kompanije koju su osnovali Jeffery Katzenberg i Meg Whitman i lansirali u martu ove godine, svega nekoliko dana prije izbijanja krize koja će se bitno odraziti na industriju zabave.

Osnivač i šef Quibija, Katzenberg se i ranije očitovao o nevoljama u kojima se streaming servis našao od samog početka pružanja usluge, ali sada saznajemo da rukovodstvo kompanije razmatra sve opcije sa svojim savjetnicima, uključujući i prodaju kompanije. Druge opcije koje Katzenberg i Whitman razmatraju, jesu spajanje sa partnerskom kompanijom ili prodaja dionica na burzi, kako prenosi članak uglednog Wall Street Journala.

Odsustvo uspjeha u zadržavanju korisnika je glavna boljka Quibija, što je postao očito u zadnjih nekoliko mjeseci, kao i odsustvo pristupa usluzi u cijelom dijapazonu pametnih uređaja. Naime, Quibi je po lansiranju bio dostupan samo na mobitelima i tabletima, dok su pametni televizori i perferni uređaji sa sličnim osobinama bili izostavljeni, zajedno i sa lakim pristupom sa desktop računara.

Da stvari budu još gore, prijateljski pristup Quibija ka stvarateljima sadržaja, dovodi kompaniju u krajnje nezavidan položaj manjka intelektualnih vlasništva koja bi trebala predstavljati udio vrijednosti kompanije u cijelosti. Quibi svojim partnerima nudi prilično pogodan aranžman u obliku vremenskog okvira isključive dostupnosti, nakon čijeg isteka producenti i voditelji serija dobivaju sva prava na svoj sadržaj i bivaju slobodni plasirati isti na druge platforme. Bez prava na ova intelektualna vlasništva, Quibiju preostaje samo inovativna tehnologija preokretanja orijentacije zaslona iz vodoravnog u uspravni video omjer za privlačenje mogućih partnera ili eventualnih kupaca.

Predstavnici Quibija su se kratko očitovali o navodima članka u Wall Street Journalu, naznačivši da je rukovodstvo snažno posvećeno poduzimanju poteza za dobrobit cijele kompanije.

Prehodna
“Slatki otrov“ pobjednik 6. VIVA Film Festivala
Sljedeća
Bradley Cooper razvija biografski film "Maestro" sa Netflixom