Netflix uvodi novi pretplatni model ranije nego očekivano

Netflix uvodi novi pretplatni model ranije nego očekivano

Streaming div ubrzava svoje planove za uvođenje novog pretplatnog modela, kako doznajemo danas. Netflix je prije nekoliko sedmica najavio da će ponuditi nižu cijenu pretplate uz oglase tek početkom 2023, no po novijim saznanjima novi model će biti uveden ranije nego očekivano.

Naime, novinari Varietyja prenose da Netflix započinje sa uvođenjem pretplate uz oglase već u novembru ove godine. Rukovodstvo kompanije se na novosti službeno oglasilo samo sa šturim saopćenjem, u kojem je glatko zaobiđeno davanje izravnog odgovora. Ipak, u istom saopćenju je rečeno da Netflix još uvijek nije donio konačnu odluku u vezi uvođenja pretplate sa reklamama.

Neslužbeno, pak, doznajemo putem Varietyja da će novi model biti dostupan od 1. novembra u Sjedinjenim Državama, Francuskoj i Njemačkoj. Što se tiče naše regije, korisnici željni nižih cijena pretplate i voljni trpjeti reklame će vjerovatno morati pričekati još neko vrijeme. Gore spomenute zemlje imaju već isproban sistem zakupljivanja online oglasa putem Microsoftovih usluga, zbog čega se Netflix i njihovi partneri među oglašivačima osjećaju dovoljno ugodno da lansiraju novu uslugu.

Također neslužbeno, doznajemo da bi pretplata uz reklame trebala stajati korisnike između $7,99 i $9,99 mjesečno -- što je usporedivo sa standardnom pretplatom prije podizanja cijene ranije ove godine.

Prethodna
Brendan Gleeson u postavi "Joker: Folie a Duex"
Sljedeća
Otvoreno 9. izdanje Star Film Festa