Bh. filmska čitanka

Iz bh. filmske čitanke: “Za one koji ne mogu da govore“

Piše: Mirza Skenderagić Kreiran u formi fikcionalne rekonstrukcije u kojoj glavna protagonistkinja igra samu sebe, sa prirodnim sjedinjenjem igranog i dokumentarnog roda i odlučnim autorskim izletima u autoreferencijalno i metafilmsko, te dubokom uzemljenošću u stvarnosti, ovaj neobični performativni film, donosi lično i umjetničko suočavanje sa stravičnom prošlošću, skrivenoj ispod čistih hotelskih plahti. 

Iz bh. filmske čitanke: “Hanka”

Piše: Mirza Skenderagić Još od samih početaka bosanskohercegovačke kinematografije, sevdalinka nije činila samo muzičku podlogu filmskog djela, koja prati i upotpunjuje radnju, već je direktno učestvovala u kreiranju njegovog narativa i forme. Prvi primjer ovoga postupka zabilježen je u ostvarenju Hanka (1955) u režiji Slavoljuba Vorkapića, jednog od pionira filmske montaže, u kojem je do savršenstva spojena holivudska melodrama sa idejom bosanske sevdalinke.

Iz bh. filmske čitanke: “Pun Mjesec“

Piše: Mirza Skenderagić Iako je premijeru imao na Film Festivalu Cottbus koji ne pripada A festivalskoj klasi, Hamzagićev film "Pun Mjesec" je izazvao veliku pažnju javnosti u BiH, što zbog intrigantnog sadržaja i strukture u koju je postavljen, što zbog pozitivnih kritika koje su se prenosile među publikom.