Coppola primio nagradu AFI-ja za životno postignuće
Subotnja večer u Hollywoodu je prošla u znaku Francisa Forda Coppole.
Subotnja večer u Hollywoodu je prošla u znaku Francisa Forda Coppole.
Piše: Sead Vegara Da biste shvatili koji i kakav bućkuriš je skuhao Coppola sa svojim Megalopolisom dovoljno je da pogledate samo jednu scenu iz njegovog Oscarom nagrađenog Kuma. Toliki talent, tolika posvećenost svakom mogućem detalju jasno se očituje u (svakom) kadru oskarovca, dok Megalopolis također posjeduje glumački talent, doduše potpuno pogrešno potrošen, protraćen, režijski neshvatljiv, produkcijski raskošan, ali na loš i nelijep način, nevjerovatne, neviđene nebuloze, te skrnavljenja filmskog zanata.
Nakon kontroverzi koje su nastale nakon prethodnog trailera, Lionsgate je objavio novi trailer za Megalopolis.
Cilj filmskog trailera je privlačenje pažnje, a novi trailer za Megalopolis, film poznatog režisera Francisa Forda Coppole, svakako je privukao pažnju, mada ne i na očekivani način.
Na tragu trailera koji je stigao pred gledatelje nedavno, nove vijesti stižu o filmu Megalopolis, Francisa Forda Coppole.
Slavni režiser Francis Ford Coppola konačno je predstavio prvi veći pogled na svoj projekat Megalopolis.
Režiser Francis Ford Coppola je sa javnošću podijelio isječak iz svog predstojećeg filma, Megalopolis, u kojem znatiželjni gledatelji mogu pronaći prvi pogled na njegovo veliko ostvarenje.
Premda novi film Francisa Forda Coppole, Megalopolis, plijeni pažnju medija i ljubitelja sedme umjetnosti, veliki režiser stiže na Cannes Film Festival u potrazi za distributerom za svoje veliko ostvarenje.
Plod preko četrdeset godina rada slavnog režisera, Francisa Forda Coppole, Megalopolis igrat će u Takmičarskom programu ovogodišnjeg izdanja Cannes Film Festivala.
Piše: Sead Vegara Michael Mann gotovo dvije decenije detaljno priprema projekat o Ferrariju, a scenarij, preminulog scenariste Troyja Kennedyja Martina, deriviran iz knjige “Enzo Ferrari: The Man, the Cars, the Races, the Machine“ novinara Brocka Yatesa, “krčkao se na tihoj vatri“ preko decnije dok se stvari nisu poklopile i privele realizaciji projekta, koji se poput svakog biografskog filma treba “uzeti sa zrncem soli“. Ipak, riječ je o filmu Michaela Manna, a to treba biti dovoljan razlog da ga pogledate.