U svijetu zabave poslije kabla - onog koji nosi TV signal, to jeste - YouTube je postao vodeći prijenosnik TV-a.
Kompanija posvećena rejtingu i marketinškim analizama, Nielsen, osvježila je svoje podatke i otkrila da su u periodu prvih šest mjeseci tekuće godine anketirani korisnici u Sjedinjenim Američkim Državama uglavnom pratili TV sadržaj putem YouTubea, odnosno YouTube TV-a, posebe ponude Googleove video-platforme koja korisnicima omogućava praćenje stotina tradicionalnih TV kanala na cijelom spektru pametnih uređaja.
Taj vid prijenosa, očito, postao je snažno zastupljen u SAD-u, u kojem je ova usluga YouTubea lako dostupna. Google se može radovati tome što, pored vladanja tržištem sadržaja koji stvaraju korisnici, sada ima i dobar dio zastupljenosti tradicionalnog sadržaja. Google samo sa YouTubeom vodi 4% ispred kombinovane ponude na pametnim TV uređajima Disney+, Hulua i ESPN-a u vlasništvu Disneyja, kojeg dijeli svega 0,6% od Netflixa, koji na streaming tržištu ima samo jedan servis.
Konačno, YouTube ima veliku prednost u obliku sadržaja koji korisnici stvaraju sami - besplatno, iz gledišta Googlea, koji uredno zbraja novac od oglašavanja na svojoj platformi. Disney, Warner Bros. i ostali mogu samo sanjati o prilici da producenti plaćaju njima za stvarani sadržaj.