Netflix ne ulazi u tradicionalnu distribuciju

Netflix ne ulazi u tradicionalnu distribuciju

Netflix se ne zanima za preuzimanje studija i ulaska u tradicionalnu distribuciju u svijetu zabave.

To je jedan od podataka predstavljenih na kvartalnom finansijskom izvještaju, nedavno predstavljenom dioničarima i partnerima streaming diva. Netflixovi finansijski stručnjaci su se skeptično izrazili o mogućnost spajanja sa nekim od ustanovljenih studija ili preuzimanja jednog od njih, navodeći da takav postupak ne bi promijenio "konkurentni prostor" industrije.

Kako ispada, svrha uključivanja ove izjave u finansijski izvještaj je vjerovatno da odagna kojekakve glasine koje kolaju oko Netflixa i preuzimanja jednog od (manjih, pretpostavlja se) studija. Zbog rizika vezanog za takav potez, Netflix bi lako mogao izgubiti na vrijednosti, budući da bi neminovno morao preuzeti dugove druge kompanije. Imajući na umu da se Netflix pohvalio rastom većim od očekivanja, lako je vidjeti zašto bi rukovodstvo željelo nastaviti već utabanim putem.

Što se tiče rasta, skok broja pretplatnika je bio u središtu prezentacije finansijskog izvještaja. U četvrtom kvartalu 2023. Netflix je skupio preko 13 miliona novih pretplatnika, čime je sveukupni broj korisnika platforme narastao do globalnih 260,2 miliona. Dalje, Netflix se pohvalio i sklapanjem partnerstva sa WWE, kompanijom koja organizuje popularno američko hrvanje, što će se bez sumnje odraziti i na prihode kompanije u tekućoj godini.

Konačno, Netflix se pohvalio uspjehom njihovog pretplatnog plana sa reklamama, koji se povećao za 70% u odnosi na prethodni kvartal. I ovdje se Netflix nada daljem rastu u godini pred nama, kako se više novih naloga sa ovim načinom pretplate bude koristilo, ili više trenutnih naloga bude odlučilo prijeći na pretplatu sa reklamama. Kako je dosta puta bilo podcrtano, dugoročno ovaj model garantuje više prihoda za Netflix, koji će imati novi izvor prihoda od oglašivača koje želi privući na svoju platformu, tako da možemo očekivati da će ponuda pretplatnih modela bez reklama biti vremenom svedena na minimum.

Prehodna
“Lassie – A New Adventure“ od četvrtka 25. januara u kinima
Sljedeća
Gosling o izostanku Gerwig i Robbie iz nominacija za Oscare