Box office: "How to Train Your Dragon" premašio očekivanja

Box office: "How to Train Your Dragon" premašio očekivanja

Vikend iza nas je proletio na krilima zmaja. Neman je barem bila istrenirana, ako je vjerovati naslovu novog hita u američkim kino-dvoranama, How to Train Your Dragon.

Adaptacija popularnog animiranog filma iz radionice DreamWorska za svoj debi je zaradila 83,7 miliona dolara – osam miliona više nego što su filmski prognostičari predviđali u danima uoči premijere.

Na rednim brojem bliskom, ali novčano dalekom drugom mjestu nalazimo još jednu igranu adaptaciju, Lilo & Stitch, koji je za svoj četvrti vikend zaradio 15,5 miliona dolara. Na trećem mjestu imamo Materialists, romantičnu komediju sa Dakotom Johnson, Chrisom Evansom i Pedrom Pascalom u glavnim ulogama. Na četvrtom i petom mjestu imamo redom Mission: Impossible 8 i Ballerina sa 10,3 te 9,4 miliona dolara zarade. Spin-off film temeljen na John Wick franšizi izgubio je 61,5% zarade u odnosu na uvodni vikend, što je osujetilo nade i očekivanja Lionsgatea za dalje razgranavanje serijala.

Bacimo pogled na brojke dolje:

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. How to Train Your Dragon

$83,700,000

$83,700,000

 2. Lilo & Stitch

$15,500,000

$366,371,809

 3. Materialists

$12,000,423

$12,000,423

 4. Mission: Impossible – The Final Reckoning

$10,300,379

$166,316,000

 5. Ballerina

$9,400,000

$41,832,471

 6. Karate Kid: Legends

$5,000,040

$44,153,000

 7. Final Destination: Bloodlines

$3,900,290

$130,648,000

 8. The Phoenician Scheme

$3,073,190

$12,800,000

 9. The Life of Chuck

$2,144,250

$2,441,423

 10. Sinners

$1,470,000

$275,484,237


Uz 83,7 miliona zarađenih u američkim kino-dvoranama, How to Train Your Dragon je zaradio dodatnih 114,1 milion dolara, što sveukupnu zaradu stavlja na 197,8 miliona za uvodni vikend. Debi sa gotovo 200 miliona dolara je dobar početak za film, koji bi mogao biti jedan od konkurenata za vrh ljestvice najuspješnijih filmova ove godine. Ne Zha 2, A Minecraft Movie i Lilo & Stitch trenutno drže prva tri mjesta i malo je vjerovatno da će How to Train Your Dragon izmjestiti jedan od tih naslova, ali sasvim je moguće da će se naći na četvrtom ili petom mjestu do 31. decembra – ukoliko zadrži interes publike kroz juni, to jeste.

Prethodna
Program “Sarajevo Film Festival u očima mladih“
Sljedeća
"A Minecraft Movie" prelazi na HBO Max