Coppolin "Megalopolis" traži distributera na Cannesu

Coppolin "Megalopolis" traži distributera na Cannesu

Premda novi film Francisa Forda Coppole, Megalopolis, plijeni pažnju medija i ljubitelja sedme umjetnosti, veliki režiser stiže na Cannes Film Festival u potrazi za distributerom za svoje veliko ostvarenje.

Novinari Deadlinea prenose da je Coppola osigurao distributera za Francusku, budući da je jedan od preduslova za igranje u takmičarskom programu Cannes Film Festivala prikazivanje u francuskim kino-dvoranama. Coppola je pronašao francuskog partnera u dvije kompanije, Le Pacte i Goodfellas, koje će zastupati film u Francuskoj. Međutim, Megalopolis tek treba osigurati distribuciju na drugim teritorijama.

S time, kompanija Goodfellas će posredovati u potrazi za distributerima za Coppolin film tokom održavanja CFF-a. Dok gledatelji uživaju u filmovima, Festival također služi kao prilika da filmski autori pronađu distributere za svoje projekte ili finansijere za svoje predstojeće poduhvate.

No, kako stvari stoje trenutno, Megalopolis nema distributera za Sjedinjene Američke Države, premda je film prikazan nedavno predstavnicima nekoliko vodećih studija. Tišina je više govorila nego bilo koje medijsko saopćenje u ovom slučaju. Posebnoj projekciji su prisustvovali poznati glumci i filmaši, pa i neki kritičari čija su ispoljena mišljenja o Coppolinom novom filmu ostala podijeljena.

Coppola je izdvojio 120 miliona dolara vlastitog novca i odrekao se udjela svog vinograda kako bi finansirao snimanje Megalopolisa, svog višedecenijskog sna. U snu koji se obistinio, Adam Driver Shia LaBeouf glume sukobljene vizionare koji ponovo grade uništeni grad, ali i devastirano društvo. Sasvim je moguće da Coppolin autorski pristup filmu u njegovom konačnom obliku, te društveni komentari komentari koji se mogu iščitati iz opisa filma, čine Megalopolis preriskantnim za vodeće distributere.

Filmska industrija se ne nalazi u naročito povoljnom položaju nakon pandemije i štrajka - dva snažna direkta, u boksačkoj terminologiji. S time, kockanje sa preuzimanjem dvosatnog art house filma i plasiranje istog u barem 2.500 kino-dvorana širom SAD-a u širokoj distribuciji ne izgleda naročito atraktivno u ovom trenutku. Ako se veći studiji (Disney, Warner Bros, Universal, Sony i Paramount) isključe iz slike, Coppoli preostaju Focus Features i A24, koji su poznati po plasiranju naslova koji izlaze izvan uobičajene ponude. No, filmovi u distribuciji Focus Features i A24 uglavnom su naslovi skromnog budžeta koji ne moraju zgrnuti ogroman novac kako bi zaradili ili barem povratili ulog. Megalopolis je Coppolu koštao 120 miliona dolara vlastitog novca, ali i više je nego moguće da to nije sveukupni budžet filma, tako da bi distribucija mogla biti manje privlačna i za manje distributere.

Prethodna
Jeff Bridges bit će dio postave nastavka "Tron: Ares"
Sljedeća
New Line preuzima biopic o Chrisu Farleyju