Netflix daje zeleno svjetlo za nastavak "Happy Gilmore 2"
Mjesec dana nakon što je Adam Sandler najavio da radi na nastavku jednog od svojih najuspješnijih filmova, iz Netflixa stižu bitne vijesti o filmu.
Mjesec dana nakon što je Adam Sandler najavio da radi na nastavku jednog od svojih najuspješnijih filmova, iz Netflixa stižu bitne vijesti o filmu.
Piše: Mirza Skenderagić Ubrzo će serijal upasti u jednu nezaustavljivu naučno-fanstastičnu mašinu koja će voditi nekoliko odvojenih narativnih linija, koja će ubijati jedne i uvoditi nove likove, u kojoj će sve biti moguće pa i to da svemir namiguje, te da se likovima pred očima ukazuju odbrojavanja. S vremenom će sve postati upitno, djelovati naivno i budalasto, ali će opet sve nekako dobiti neki svoj ludi smisao u koji se može povjerovati samo ako se prepusti tom fikcionalnom svemirskom brodu koji juri brzinom svjetlosti i ne mari za pitanja.
Druga sezona Netflixove akcijske serije FUBAR dobiva pojačanje u glumačkoj postavi.
Amazon se može pohvaliti gledanošću svoje nove postapokaliptične serije, Fallout.
Serija u čijem se središtu nalazi najveselija članica porodice Addams, Wednesday, dobija drugu sezonu, a snimanje je službeno započelo.
Šesta i posljednja sezona popularne serije Cobra Kai stići će pred publiku u tri paketa epizoda.
Piše: Mirza Skenderagić “Jedini muškarac kojeg sam se ikad bojao bila je žena po imenu Griselda Blanco“, riječi su Pabla Ecsobara kojima autori otvaraju ovaj serijal, koji će poslužiti za dodatno spajanje ovih dvaju fikcionalnih svjetova, ali i koji isto tako Griseldu najavljuju kao gotovo mitskog antijunaka, kojeg se više neće moći posmatrati kao stvarnog lika.
Mladi detektivi i njihov pas uskoro će pomrsiti planove raznih zlikovaca u igranom obliku, ako je suditi po novostima koje stižu iz zabavne industrije danas.
Nakon teasera koji smo imali priliku vidjeti prošlog mjeseca, Netflix je objavio i puni trailer za akcijski SF Atlas sa Jennifer Lopez u glavnoj ulozi.
Piše: Mirza Skenderagić Nakon kultnih ostvarenja Lopovi, ubice i dvije nabijene puške, te Snatch u kojima je prezentovao svoju poetiku iznošenja narativa koje podsjeća na čitanje proznog djela sa obilježenim pasusima, u izrazito odmjerenom ritmu i brzom tempu, u kojem se nevidljivi narator zaustavlja, vraća unazad, juri naprijed, okreće stranice, na razne načine pomjera kameru unutar postavljene kompozicije, boji ih muzikom, čini ih još apsurdnijim, duhovitijim, nasilnijim, nego što bi to bile u rukama nekog drugog reditelja, uslijedilo je mlak ili nedorečen kreativni period iz kojeg Ritchie nije izašao sve do danas.