Joseph Campbell

Psycho: Iza zavjese u tuš-kabini

Piše: Lejla Panjeta Užas u filmu Psycho ne dolazi od onoga što vidimo, već od načina na koji ga vidimo: kroz ključaonice i iza zavjese. U filmu Psycho, sjena nije samo izbor filmske fotografije – to je ispovijest. Psycho je edipovski švedski sto u kome se ogleda ono čega se bojimo. Psycho nas tjera da pogledamo dijelove sebe koje bismo radije odbacili.

Kino i televizija: Monomitovi i bitka za publiku, vol.2

Piše: Lejla Panjeta Rat od 1930-ih do 1980-ih između televizije i kina na kraju je završio primirjem, kada su filmski producenti od zlikovca televizije napravili partnera. Cinemascope je prilagođen TV formatima. VHS je bio uspješna sestrinska industrija filmova. Dolby Surround i DVD-ovi sve su se više usavršavali u pogledu tehnološke jasnoće slike, formata i dodatnog marketinškog materijala, kao i oglašivača za filmsku industriju i kino.