EKSTREMNI DONJI RAKURS
Žablja perspektiva. Pogled na objekat odozdo, ostavljajući utisak da je posmatrač minoran, suprotno od ekstremno gornjeg rakursa.
EKSTREMNI GORNJI RAKURS
Ptičija perspektiva. Odnosi se na kadar direktno usmjeren s visine na subjekt. Perspektiva je veoma skraćena, čineći subjekat kratkim i zbijenim. Ovaj kadar može se koristiti za snimanje opšteg plana scene ili da se naglasi beznačajnost subjekata.
ELIPSA
Skraćivanje trajanja radnje filma, koje se postiže namjernim izostavljanjem intervala narativne radnje tj. akcije. Elipsu čini montažni prijelaz (zatamnjenje, pretapanje, skokoviti rez ili promjena scene) kako bi se izostavio vremenski period ili vremenska razlika iz naracije filma.
FAR, DOLI
Kadar u kojem se kamera kreće uz objekte, ulazeći u scenu po dubini, a najčešće je montirana na kolicima ili šinama. Kadar u pokretu kamere u kojem se perspektiva subjekta i pozadina mijenjaju.
FILMSKA EKIPA
Odnosi se na sve filmske autore (reditelj, scenograf, kostimograf i sl.) i radnike koji su uključeni u tehničku proizvodnju filma.
FILTER
Bilo koji materijal kao što je plastika, gaza ili staklo koji utiče na kvalitet svjetla koje prolazi kroz filter. Filteri se prikače na objektiv kamere, visoku rasvjetu ili optičke štampače. Danas su filteri algoritmi primijenjeni na digitalne slike kako bi se promijenile karakteristike grupa ili piksela.
FORMAT
Veličina filmske trake izražena u milimetrima (8mm, 16mm, 35mm, 70mm). Proporcionalno izražena veličina filmske slike ili TV ekrana određena širinom i visinom slike (1:33:1 ili 4:3, 1:85:1 ili 1:66:1 u Evropi, wide sceen, široki ekran - 2:35:1, 2:2:1).
GLAVNA SVJETLOST
Ključna ili osnovna svjetlost na subjektu, često pod uglom i necentrirana (tj. odozgo), koja selektivno osvjetljava razne karakteristike slike kako bi se stvorila dubina, sjene i slično.
GLUMAC
Pojam se odnosi na bilo koju mušku ili žensku osobu koja glumi ulogu lika na filmskom platnu.
GORNJI RAKURS
Kadar snimljen odozgo u kome je kamera usmjerena prema akciji dolje, često korišten da bi se objekti prikazali malim, slabim i ranjivim.
HD (eng. high definition – visoka rezolucija)
Tehnika snimanja i reprodukcije digitalnog videa u višoj rezoluciji slike od standardnog videa (zavisno od formata rezolucija može biti od 1280×720px i preko 1920×1080px).
HIGH SPEED SNIMAK (eng. high speed – velika brzina)
Snimak kamerom velike brzine. Snimanje većom brzinom od uobičajene, sa posebnom kamerom, koja reziltira usporenim pokretima kada se snimak projektuje normalnom brzinom od 24 frejma u sekundi.